زین العابدین عزیززین العابدین عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

کلاس درس بزرگ شدن

1393/8/16 16:08
نویسنده : بابای مهربون
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جاتون خالی بود دیشب سرکلاس شهدا درس بزرگ شدن رو یادم میدادند آخه دایی مامانی شهید شده دیشب براش سالگرد گرفته بودند یه زمزمه هایی به گوشم میخورد یه خورده فهمیدنش برام سخت بود ولی یه احساسی بهم میگفت که دارن خاطرات شهید رو برای هم تعریف میکنند ولی هرچی بود یه جورایی برام حرفهاشون قشنگ بود به دلم می نشست درسته هنوز کوچولو هستم ومفهوم بعضی کلمات برام سخته اما      دل نشینه مطمئنم که یه روز منم  بزرگ میشم اون موقع متوجه میشم که این خاطرات چه رازی داره؟ خب دوستان از دایی مامانی که شهید شده میخوام که کمکم کنه سر کلاس درس بزرگ شدن نمره خوب بیارم وشاگرد نمونه کلاسش بشم برای شما هم دعا میکنم که هرچی دلتون میخواد شهید سالاری دایی مامانی بهتون بده(آمین)

پسندها (1)

نظرات (1)

دکتر ناصری
19 آبان 93 11:41
با سلام وبلاگ زیبایی دارید مطالب وبلاگ شما من را برد به روزگار کودکی ممنون .اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید وبلاگ بنده پزشکی است ودر مورد مشاوره خانواده در خدمت دوستان هستم